Friday, January 22, 2010

Testimonials

Roslan, Johor. Tel: 014-2708416

Saya telah menggunakan Idealslim selama lebih sebulan. Berat badan saya telah turun 12 kg. Walaupun saya masih perlu turun lebih banyak berat untuk mencapai berat badan ideal, tapi sekarang saya tidak lagi mengalami kebas-kebas kaki dan sakit lutut setelah memakai idealslim.

Pn Rosilah, Selangor. Tel: 013-3319788

Sejak mengamalkan IdealSlim selama beberapa minggu, berat badan saya turun sebanyak 8kg. Alhamdulillah, selain berat badan yang berkurangan, sistem pembuangan juga lancar tanpa masalah sembelit lagi. Haid saya yang tidak teratur & selalunya sedikit sebelum ini juga kini teratur & banyak. Badan juga terasa ringan & selesa.

Pn Hashita, Kedah. Tel: 012-4389126

Saya mengalami masalah sakit kaki akibat dihempap benda berat. Telah bermacam-macam ubat penahan sakit telah saya cuba. Tetapi hanya bertahan sementara. Setelah diperkenalkan dengan IdealSlim, saya pada mulanya sekadar ingin mencuba tanpa menaruh harapan tinggi. Setelah memakai IdealSlim selama 2 malam berturut-turut, alhamdulillah sakit kaki saya beransur pulih. Selepas malam ketiga, sakit kaki saya terus hilang. Badan saya juga sekarang senang berpeluh dan saya berasa sihat. Saya juga telah dapat memakai baju-baju lama saya. Saya akan terus menggunakan IdealSlim untuk mendapatkan berat badan idaman saya.

Pn Ummi, Kedah. Tel: 019-4574341

Saya menggunakan IdealSlim dengan tujuan untuk mengempiskan perut. Selepas memakai IdealSlim selama beberapa hari, berat saya sudah turun 2 kg. Ukurlilit pinggang saya juga menurun. Masalah sakit tumit saya juga hilang.

Pn Junaidah, P.Pinang. Tel: 014-2572067

Saya bermasalah sakit tumit & sendi-sendi. Ini mungkin disebabkan berat badan berlebihan. Selepas memakai idealslim pada hari pertama, terlalu banyak lendir yang keluar sampai naik geli. Masyaallah, banyaknya toksin! Selepas beberapa hari pakai, alhamdulillah sakit tumit dah hilang. Lutut yang selalu sakit & meletup ketika solat pun dah lega.Sakit di ari-ari & perut pun juga hilang selepas menampal idealslim dipusat malah pembuangan menjadi lancar. Yang seronoknya, kain & seluar menjadi longgar.

Mr Technician, P.Pinang

Saya ada masalah sukar untuk tidur malam, selalunya 2-3 jam tidur baru boleh terlena...bila siang hari...badan selalu rasa letih....Bekerja sebagai technician di kilang elektronik kena banyak berdiri, kaki selalu rasa sakit dan gatal gatal (ada biji berair/cacar air). Saya cuba pakai IdealSlim untuk lekatkan di kaki bagi mengeluarkan toksid dalam badan dan untuk membantu saya memudahkan tidur, alhamdulillah la...senang sangat saya tidur...sampai mimpi mimpi lagi....bangun pagi, kaki terasa ringan, sakit sakit kaki pun hilang....yang seronoknya lemak pun keluar di kaki...(macam tak percaya saya...ye la kat kaki pun ada lemak...) saya akan pakai lagi IdealSlim nie...seronok rasanya bila tidur dengan nyenyak di malam hari....harap- harap lepas nie penyakit kaki gatal/cacar air pun hilang la...

Farah , 15 tahun, P.Pinang

Saya mengalami masalah sembelit yang kronik & senggugut yang teruk sehingga terpaksa tidur sepanjang hari. Selepas menggunakan IdealSlim sistem pembuangan menjadi lawas. Dah tak payah nak kena makan buah-buahan & sayuran dengan banyaknya. Yang melegakan saya, saya tidak lagi menanggung kesakitan sewaktu haid & haid pun teratur je tiap-tiap bulan.

0 comments: